07.02.2013

See ei ole elamiseks üldse tore koht, tuul puhub niimoodi, et ust on raske lahti teha. Hommikul ärgates oli taevas üle pika aja pool pilves, päike
tuli pika peale välja. Autoga oma külla tagasi sõites vaatasime, kuidas merel laineted möllavad. Siiani olime näinud, et lained on kalda juures, aga täna olid nii kaugele,
kui silm seletas.Naarimees andis lastele kummalegi apelsiini, koorides ilmnes, et need ei sünni süüa. Tundub, et nad on käinud pooltooreid vilju korjamas ja siis neid
päikse käes järelküpsetanud. Õhtul süüa tehes õnnestus mul ülekoormus tekitada ja elekter läks omateed. Peeter ja Marlen olid kuhugile kadunud ja nii tuli mul endal
elektrikut mängida. Pean siin kohal mainima, et ma pole suurem asi elektrik (ma kunagi vahetasin laelampi nii, et pool küla oli pime). Ma nägin küll, kuidas Peeter
tõmbas eelmine kord juhtme välja ja ootas hetke ja pani tagasi. Minu see ei õnnestunud, lõpuks läksin elektrikilpi ja tõmbasin juhtme välja, ootasin ja uuesti sisse ei
midagi. Mina elektrit tagasi ei saanud. Pikapeale st  tunni pärast jõudsid rändurid tagasi ja Peeter suundus ise elektrikilpi, loetud hetked ja ime oli sündinud, elekter tuli
ka tagasi. Tuli välja, et ma olin kõik suutnud õieti teha välja aravtud üheasjad. Ma ei vaadanud, et kilbis oli kaitsme välja löönud, see oli vaja sisse tagasi panna. Nii, et
ma võin hobikorras elektrikuks hakata. Süüa mul edasi teha ei õnnestunud, kuna pliiti ei läinud soojaks. Eks ole, jälle pidi Peeter võtma ja hakkama parandama,
ilmnes, et juhtmed olid lühisesse sulanud. Ja siis juhtus ime 3 tunniga sain söögi tehtud. Õhtul õnnestus mul suur arvuti tööle saada, saab jälle netti normaalse kiirusega
kasutada. Väike arvuti on vist hispaanlane, tal ei ole ka kunagi kuhugile kiiret.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.