24.01.2013

Uskumatu, aga ma käisin täna lõpuks oma passil järgi, täitsa alles oli ja sain kätte ka. Võtsime kätte ja läksime Barcelonasse, minna otsustasime autoga. Leidsime, et lastega on parem ja mugavam nii ja eks ta tegelikult nii oligi. Kuigi jah sealne liiklus on kohati päris hull. Tee mida mööda me linna sisse sõitsime
oli 6 realine ja ole siis tark ja vali õige rida. Rea vahetamine kõige hullem ei olnudki, taksojuhte tuli jälgida, need keerasid igalt poolt ette. Kuigi neile on koos bussidega tehtud omarida. Mingi hetk hakkasime mõtlema, et kuhu me saame auto parkida, vaadates ringi ei olnud ühtegi vaba kohta. Sõitsime  ja siis jõudsime ringteele, teele kus oli 8 rida ja terve hulk valgusfoore. Igatahes said loetud meetrid liiguta ja jälle
seisid foori taga, sellest ma ei hakkagi rääkima, et lisaks veel vales reast, teadmata kuhu sõitmagi pead. Ühtäkki nägime teisel pool ringteed parkla märki ja kuidagi õnnestus meil sinna ka kohale jõuda. Tegemist oli maa-aluse parkalaga ja oh imet me isegi mahtusime sinna sisse ja suutsime parkimiskoha leida ja läksime välja ümbrust uurima minna. Mulle ei meeldinud Barcelona kuna ta oli liiga lärmakas, maju täis ehitatud ja inimesi ja autosid olid kõik kohad täis. Muidu on tegemist kena ja suure linnaga, kus elab ca 1,5 miljonit inimest. Ma ei oskagi selle kohta midagi rohkem kirjutada võib olla lihtsalt ei taha. Järgmine kord, kui me Barcelonasse lähme, kui üldse, siis lähme rongiga. Auto seab selles suhtes suuri piiranguid, et pead parkimisega arvestama ja samas see pidev fooride taga seismine tüütas ka ära. Ja kindlasti peaks antud linnas veetma rohkem aega, kui mõned tunnid. Meie peame, aga arvestama lastega, kunagi ei tea kaua nad viistivad käia ja vaadata. Ise tahaks rohkem näha, kuid me ju jäämegi siia riiki elama nii, et aega ju on :)