09.01.2013

Viies päev 09.01.2013. Hommik algas sellega, et tuli kiirelt ennast riidesse panna, et mitte külmetada. Seoses sellega, et gaasi eiolnud ei saanud me ka süüa teha.
Otsustasime linna peale süüa otsima minna ja gaasiballooni ümber vahetada. Haagise otsustasime jätta parklasse, söögi saime, gaasi mitte. Tagasi tulles ootas meid ees
seni suurim ja halvim üllatus. Seal kus seisis enne meie auto oli suur õlilomp maas, värkse mootriõli. Loomulikult oli see tilkunud meie autost, mootorist oli kadunud ca
1 l õli. Seda tunnet, mis meid tollel hetkel valdas ei soovita ma mitte kellegile.  Võõras riigis, võõras linnas ja selline probleem, kus kohas saab kindlasks teha, mis on
juhtunud ja kuidas korda teha?????? Kuna meil gaasi ei olnud ja autot ei saanud ka kasutada pidime me jääma parklasse edasi. Seega tegi Peeter juhtme ümber ja
me saime elektri sisse, midagigi head. Puhur sisse, arvuti laadiasse ja autoga tegelema.
Positiivne on antud parkla juures ka see, et siin kõrval asub ujula. Hetkel ootamegi, et saaks minna ujuma, kuna seal käivad koolilapsed ujumas, siis tavakülastajatele
on ujula avatud teatud aja. Selleks, et ujulasse minna on vaja leida ujumisriided üles, mis ei ole sugugi nii kerge, kuna asju on palju. Ujulas saime lõpuks käidud,
maksma läks 4,5 eurot ja jäime käiguga rahule. Ujulas oli imikute-, laste-, ja suurtebasseini, liutoru. Huvitav oli see, et lastebasseinis olid ainult lapsed koos vanematega.
Eestis leiad lastebasseinist kärnaloetavad pensionärid. Pesuruumis olid riiulid, kuhu sai ujumise ajaks panna oma pesemisajsad ja rätikud. Peale ujumist tuli taaskord
hakata tegelema auto probleemiga. Kuna kohapeal seistes ei saanud me midagi teha, siis otsustasime hakata edasi sõitma. Probleem oli tõenäeoliselt selles, et seoses pidurite
probleemidega läks õli keema ja kohapeal sai auto liiga kiiresti välja suretatud st. diiselmootor oleks tahtnud kauem töötada. Esimesse tanklasse sõitsime nii, et süda
peksis täiega sees. Õnneks saime sealt õli ja autosse läkski ca 1 l. Edasi sõites peatusime esialgu igas metskas, kui ka tanklas, et õli kontrollida. Rohkem õli ei kadunud
ja piduritega ei olnud ka probleemi. Kuna meil sai, aga gaas otsa, siis oli vaja leida koht, ku gaasibaloon ära vahetada. Paraku ei õnnestunud meil gaasiballoni kuskil
vahetada, kuigi käsimine paljudes tanklates. Samas jõudis kätte juba õhtu ja me olime kõik väsinud. Mis meil muud üle jäi, kui lastele dressid selga, ise ka riietes läksime
kõik ühte voodisse tekihuniku alla magama. Mingi hetk oli öösel külm, aga polnudki kõige hullem. Seega sai esimene öö ilma küteta mööda saadetud. Ööbisime taaskord
rekkaparklas, õnneks jäime suht parkla lõppu ja ära sõitvad autod eriti ei häirinud. Võib olla olime lihtsalt ise nii väsinud, et ei kuulnud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.