08.01.2013
Neljas päeva 08.01.2013. Tänane päev kokkuvõttes oleks võinud olemata jääda. Saime sõidetud ca 250 km, kui ilmnes esimene probleem,
tekkis kolin. Kolina põhjust me kohe ei suutnud tuvastada, aga ilmnes, et probleem on haagisega. Kui me haagise ostsime, siis oli esimene parem poolne sein ja
põrand mädanenud. Seega sai need remondi käigus välja vahetatud. Nüüd on, aga esimene sein läinud lahti ja meil ei ole kuskil võimalust seda parandada.
Parandamiseks on vaja ära võtta esimese seina plekk, et näha , milles on probleem. Igatahes valikut ei olnud ja tuli edasi sõita, tankisime 45 l. Väljas oli juba pime,
kui lapsed magasid autos ja Peeter tahtis ka natuke magada, kuna ta oli terve päeva sõitnud. Seega avanes mul esimest korda reisi jooksul autorooli istuda ja see ei
olnud üldse tore. See oli mul esimene kord sõita auto ja haagisega koos. Loomulikult oli tipptund, vihma sadas, ma ei ole kunagi ennast autoroolis nii ebakindlalt
tundnud. Sain mina sõita vaevalt 2 minutit, kui kõrval mööda sõitev auto mulle tuututas, olin liiga tema ritta kaldunud. Need olid kokkuvõttes minu elu kõige jubedamad
50 km. Peeter leidis ise ka pärast, et temast oli ebaviisakas mind niimoodi "tanki" lükata, aga ma sain siiski hakkama. Tänu minu oskamatusel parkida rekkade vahele
saime teada, mis meil koliseb. Kolinat põhjustaja oli haagisekonks, rooste oli konkus pealt ära kulunud ja see tekitaski kolinat. Panime kahvlit kasutades määret
vahele ja kolin kadus,kui imeväel. Üks porbleem sai jälle lahendatud. Kõik, kes on sõitnud Saksamaal kiirtee peal teavad, et mahasõitu tähistab kiri ausfahrt.
Ühele hetkel möödusime me
rekkaid täis parklast ja nägime enda ees silti kiirusepiirangutega. Asi tundus meile kahtlane, kuna me ei oleks tohtinud kuhugile sellisesse kohta jõuda. Järgmiseks
nägmine kiirteelt mahasõitu kirjaga uit???Oh seda rõõmu me olime jõudnud Hollandisse, kuigi sihtpunkt oli Pariis pandud. Jäime teeääres tanklas seisma ja ostsime
Sakasmaa kaardi. Kaarti vaadates ilmnes, et GPS suunas meid läbi Hollandi, Luksemburgi Pariisi. See ei sobinud meile, sest meil oli vaja enne Saksast väljasõitu
vahetada ümber gaasiballoon. Seega ots ringi ja Saksa tagasi, loomulikult suutsime me sõita valesti ja ei saanud kohe otsa ümber keeratud. Seega sattusime Hollandi
linna tiirutama ja GPS kiruma, et see jääb oma teadmistega maha.Läbi ime õnnestus meil lõpuks jõuda kuskilt külavahe teed pidi Saksa tagasi. Kuna kell oli juba palju
oli meil vaja leida ööbimiskoht, seega panime otsingusse tankla. Lähim tankla ei olnud mõeldud autodele ööbimiseks st.olid liiga väiksed. Pöörasime mingi staadioni
juures ringi, et tagasi sõita, kui ilmnes järgmine probleem. Selleks oli imelik lõhn, mis viitas kas piduri põlemisele või sidurile. Õnneks ei olnud jumal selle hetkel lätlane
ja tanklatöötaja saatis meid ca 500 m eemal olevasse karavanide parklasse. Esimene parkal, kus sai kasutada elektrit 1 euro eest sai 2 kw, esimesel õhtul me elektrit
ei saanud, kuna mei pistik ei sobinud ja auto vajas ülevaatamist. Peeter võttis ratta alt ja vaatas suportid ja käsipiduri üle. Peale ratta alla panemist tegi ta linnas sõidu
ja tundus,et antud probleem on lahendatud. Seega võis heita magama, öö möödus rahulikult, ei viitsinud enam igat krõpsu kuulata. Vastu hommikut sai gaas otsas ja
pikapeale läks külmaks.
tekkis kolin. Kolina põhjust me kohe ei suutnud tuvastada, aga ilmnes, et probleem on haagisega. Kui me haagise ostsime, siis oli esimene parem poolne sein ja
põrand mädanenud. Seega sai need remondi käigus välja vahetatud. Nüüd on, aga esimene sein läinud lahti ja meil ei ole kuskil võimalust seda parandada.
Parandamiseks on vaja ära võtta esimese seina plekk, et näha , milles on probleem. Igatahes valikut ei olnud ja tuli edasi sõita, tankisime 45 l. Väljas oli juba pime,
kui lapsed magasid autos ja Peeter tahtis ka natuke magada, kuna ta oli terve päeva sõitnud. Seega avanes mul esimest korda reisi jooksul autorooli istuda ja see ei
olnud üldse tore. See oli mul esimene kord sõita auto ja haagisega koos. Loomulikult oli tipptund, vihma sadas, ma ei ole kunagi ennast autoroolis nii ebakindlalt
tundnud. Sain mina sõita vaevalt 2 minutit, kui kõrval mööda sõitev auto mulle tuututas, olin liiga tema ritta kaldunud. Need olid kokkuvõttes minu elu kõige jubedamad
50 km. Peeter leidis ise ka pärast, et temast oli ebaviisakas mind niimoodi "tanki" lükata, aga ma sain siiski hakkama. Tänu minu oskamatusel parkida rekkade vahele
saime teada, mis meil koliseb. Kolinat põhjustaja oli haagisekonks, rooste oli konkus pealt ära kulunud ja see tekitaski kolinat. Panime kahvlit kasutades määret
vahele ja kolin kadus,kui imeväel. Üks porbleem sai jälle lahendatud. Kõik, kes on sõitnud Saksamaal kiirtee peal teavad, et mahasõitu tähistab kiri ausfahrt.
Ühele hetkel möödusime me
rekkaid täis parklast ja nägime enda ees silti kiirusepiirangutega. Asi tundus meile kahtlane, kuna me ei oleks tohtinud kuhugile sellisesse kohta jõuda. Järgmiseks
nägmine kiirteelt mahasõitu kirjaga uit???Oh seda rõõmu me olime jõudnud Hollandisse, kuigi sihtpunkt oli Pariis pandud. Jäime teeääres tanklas seisma ja ostsime
Sakasmaa kaardi. Kaarti vaadates ilmnes, et GPS suunas meid läbi Hollandi, Luksemburgi Pariisi. See ei sobinud meile, sest meil oli vaja enne Saksast väljasõitu
vahetada ümber gaasiballoon. Seega ots ringi ja Saksa tagasi, loomulikult suutsime me sõita valesti ja ei saanud kohe otsa ümber keeratud. Seega sattusime Hollandi
linna tiirutama ja GPS kiruma, et see jääb oma teadmistega maha.Läbi ime õnnestus meil lõpuks jõuda kuskilt külavahe teed pidi Saksa tagasi. Kuna kell oli juba palju
oli meil vaja leida ööbimiskoht, seega panime otsingusse tankla. Lähim tankla ei olnud mõeldud autodele ööbimiseks st.olid liiga väiksed. Pöörasime mingi staadioni
juures ringi, et tagasi sõita, kui ilmnes järgmine probleem. Selleks oli imelik lõhn, mis viitas kas piduri põlemisele või sidurile. Õnneks ei olnud jumal selle hetkel lätlane
ja tanklatöötaja saatis meid ca 500 m eemal olevasse karavanide parklasse. Esimene parkal, kus sai kasutada elektrit 1 euro eest sai 2 kw, esimesel õhtul me elektrit
ei saanud, kuna mei pistik ei sobinud ja auto vajas ülevaatamist. Peeter võttis ratta alt ja vaatas suportid ja käsipiduri üle. Peale ratta alla panemist tegi ta linnas sõidu
ja tundus,et antud probleem on lahendatud. Seega võis heita magama, öö möödus rahulikult, ei viitsinud enam igat krõpsu kuulata. Vastu hommikut sai gaas otsas ja
pikapeale läks külmaks.
Kommentaarid
Postita kommentaar