06.01.2013
Teine päev 06.01.2013. Hommik oli tõeliselt uimane, lapsed tahtsid süüa, asjad
olid kadnud. Õnneks saime kõik probleemid lahendatud ja sai veel tanklast kohvigi ostetud. Ära sõites avastasime, et olime
endale valinud parkla ühe turvalisema ööbimis koha. Nimelt magasime täpselt kaamerate vaateväljas, seega oleks võinud
rahulikult magada. Seejärel võtsime suuna Läti-Leedu piiri poole ja ilma probleemideta ületasime selle. ca 50 km enne Kaunast
"õnnestus" meil sooritada esimene mööda söit, John Deere traktorist, millel oli kivikoorem peal. Mariampolises käisime
tankisime 45 l kütust ja külastasime kohalikku Maximat. Kuna Leedus polnud meil rohkem midagi teha, siis võtsime suuna Poola
piiri poole. Seega sai meil läbitud 3 piiripunkt ja keegi ei tahtnud isegi dokumente näha. Algas pikk ja tüütu reis läbi
Poola. Päeval oli kõik hästi, aga selleks ajaks kui hakkasime magamis kohta otsima algasid probleemid. Iseenesest mõistetavalt
ei leidnud me õhtusöögiks sobivat kohta, räägimata ööbimisest. Õnneks oli meil veel endal süüa ja sai lastel kõhud täis
söödetud ja nad toolidesse panud ja edasi sõidetud. Suhteliselt kiiresti jäid lapsed magama aja edasi oli mõnus vaikus, isegi oma
mõtteid oli kuulda. Kõik oli tore, aga turvalist ööbimis kohta ei olnud või olime meie lihtsalt liiga valivad nagu hiljem ilmnes. Ühes külas jäid
meile teeääres silma rehvormvoodeid meenutavad aiapiirded. Samas päeva parimaks naljaks oli see, kui nägime ühe tootmishone
juures silti GHB Factory. Peaks soovitama narkaritel sinna tööle minna. Kuna GPS´le oli pandud siht kohaks Poola Saksa piir, siis
otsustasime sinna poole edasi liikuda. Otseloomulikult läks GPS omadega ühel hetkel segamini ja käskis meil valesse kohta
keerata. Kohe peale silla pealt maha sõitmist kukkus GPS karjuma ümberarvestamine ja tee tagasi pööre. Keset ööd, pimedas ja haagisega
ei ole see sugugi lihtne ettevõtmine. Seega otsustasime antud teed mööda edasi sõita lootuses,et saab nö lõigata läbi küla. Meie plaan ei õnnestunud,
aga ledsime lõpuks koha, kus ümber keerata. Mingi asutuse sees lükkas
kohalik lund ja me keerasime tema äsja lükatud tee peale tema nina all ringi. Jõudsime, siis lõpuks nö alguspunkti tagasi ja GPS oli omadega totaalselt
eksinud. Ja siis juhtus päeva "parim" asi meiega, me jõudsime tasulisele kiirteele. Oh seda rõõmu, mis meid tollel hetkel valdas.
Keset ööd, väsinud ja tasulisel teel, mida me plaanisime juba algusest peale vältida. Igatahes ei olnud meil sealkuidagi muud
moodi võimalik pääseda, kui tuli võtta pilet ja hakata sõitma. Loetud kilomeetrit hiljem saime 4.7 slotti maksta ja sõit jätkus.
Peagi õnnestu meil antud teelt pääseda ja me otsustasime riskida ja seal ära tulla. Lisaks vaatasime, et kütust oleks ka vaja
tankida, kuna me ei teadnud kas kiirtee ääres on tanklaid. Igatahes panime GPS´i mingi tankla sisse ja hakkasime sinna poole
sõitma. Tanklas asus mingis väikses külas, kus meil lubati ööbida tankla kõrval, aga hommikul kästi ca 9 kaduda, tankisime
15 l. Me loobusime sellest ja läksime seiklusi edasi otsima. Meie jaoks oli imestama panevaks teguriks soolapuistamine teel, kui õues oli -1 kraadi.
Eestis ei ole me enne sellist asja märganud. Kusjuures lund antud teelõigul maas ei olnud ja libe ka mitte.
Samast kohast ku me enne keerasime tasulise kiirtee pealt ära otsustasime uuesti alla keerata. Igatahes õnnestus meil lõpuks leida parkla, selleks
ajaks oli kell 00.30. (Eesti järgi 01.30). Kohe läks haagis sooja ja peagi sai lapsed voodisse autost tuua, nemad magasid edasi. Ise magama minnes
oli loomulikult vaja kuulata igat krõpsu ja pea püsti ajada. Õnneks võttis uni peagi võimust ja ülejäänud öö ei olnud öövalvuri rollis. Ülesse äratasid seekord
meid mööda sõitvad autod, me ju ööbisime kiirtee ääres. GPS on reisil asendamatu abivahend, kui peab tunnistama, et me soovime teda suht tihti ratta alla panna.
Küll ta ei saa sateliite seadistatud, siis ei suuda sihtkohta arvutada, üldiselt on temaga pidevalt probleemid, kui ilma oleks veel raskem. Samas on meil
autos olemas sisseehitatud GPS, aga see on kohati veel hullem. Kõige lihtsam on reisil kasutada paberkandjal kaarti, siis ei eksi nagu tuleb hiljem välja.
olid kadnud. Õnneks saime kõik probleemid lahendatud ja sai veel tanklast kohvigi ostetud. Ära sõites avastasime, et olime
endale valinud parkla ühe turvalisema ööbimis koha. Nimelt magasime täpselt kaamerate vaateväljas, seega oleks võinud
rahulikult magada. Seejärel võtsime suuna Läti-Leedu piiri poole ja ilma probleemideta ületasime selle. ca 50 km enne Kaunast
"õnnestus" meil sooritada esimene mööda söit, John Deere traktorist, millel oli kivikoorem peal. Mariampolises käisime
tankisime 45 l kütust ja külastasime kohalikku Maximat. Kuna Leedus polnud meil rohkem midagi teha, siis võtsime suuna Poola
piiri poole. Seega sai meil läbitud 3 piiripunkt ja keegi ei tahtnud isegi dokumente näha. Algas pikk ja tüütu reis läbi
Poola. Päeval oli kõik hästi, aga selleks ajaks kui hakkasime magamis kohta otsima algasid probleemid. Iseenesest mõistetavalt
ei leidnud me õhtusöögiks sobivat kohta, räägimata ööbimisest. Õnneks oli meil veel endal süüa ja sai lastel kõhud täis
söödetud ja nad toolidesse panud ja edasi sõidetud. Suhteliselt kiiresti jäid lapsed magama aja edasi oli mõnus vaikus, isegi oma
mõtteid oli kuulda. Kõik oli tore, aga turvalist ööbimis kohta ei olnud või olime meie lihtsalt liiga valivad nagu hiljem ilmnes. Ühes külas jäid
meile teeääres silma rehvormvoodeid meenutavad aiapiirded. Samas päeva parimaks naljaks oli see, kui nägime ühe tootmishone
juures silti GHB Factory. Peaks soovitama narkaritel sinna tööle minna. Kuna GPS´le oli pandud siht kohaks Poola Saksa piir, siis
otsustasime sinna poole edasi liikuda. Otseloomulikult läks GPS omadega ühel hetkel segamini ja käskis meil valesse kohta
keerata. Kohe peale silla pealt maha sõitmist kukkus GPS karjuma ümberarvestamine ja tee tagasi pööre. Keset ööd, pimedas ja haagisega
ei ole see sugugi lihtne ettevõtmine. Seega otsustasime antud teed mööda edasi sõita lootuses,et saab nö lõigata läbi küla. Meie plaan ei õnnestunud,
aga ledsime lõpuks koha, kus ümber keerata. Mingi asutuse sees lükkas
kohalik lund ja me keerasime tema äsja lükatud tee peale tema nina all ringi. Jõudsime, siis lõpuks nö alguspunkti tagasi ja GPS oli omadega totaalselt
eksinud. Ja siis juhtus päeva "parim" asi meiega, me jõudsime tasulisele kiirteele. Oh seda rõõmu, mis meid tollel hetkel valdas.
Keset ööd, väsinud ja tasulisel teel, mida me plaanisime juba algusest peale vältida. Igatahes ei olnud meil sealkuidagi muud
moodi võimalik pääseda, kui tuli võtta pilet ja hakata sõitma. Loetud kilomeetrit hiljem saime 4.7 slotti maksta ja sõit jätkus.
Peagi õnnestu meil antud teelt pääseda ja me otsustasime riskida ja seal ära tulla. Lisaks vaatasime, et kütust oleks ka vaja
tankida, kuna me ei teadnud kas kiirtee ääres on tanklaid. Igatahes panime GPS´i mingi tankla sisse ja hakkasime sinna poole
sõitma. Tanklas asus mingis väikses külas, kus meil lubati ööbida tankla kõrval, aga hommikul kästi ca 9 kaduda, tankisime
15 l. Me loobusime sellest ja läksime seiklusi edasi otsima. Meie jaoks oli imestama panevaks teguriks soolapuistamine teel, kui õues oli -1 kraadi.
Eestis ei ole me enne sellist asja märganud. Kusjuures lund antud teelõigul maas ei olnud ja libe ka mitte.
Samast kohast ku me enne keerasime tasulise kiirtee pealt ära otsustasime uuesti alla keerata. Igatahes õnnestus meil lõpuks leida parkla, selleks
ajaks oli kell 00.30. (Eesti järgi 01.30). Kohe läks haagis sooja ja peagi sai lapsed voodisse autost tuua, nemad magasid edasi. Ise magama minnes
oli loomulikult vaja kuulata igat krõpsu ja pea püsti ajada. Õnneks võttis uni peagi võimust ja ülejäänud öö ei olnud öövalvuri rollis. Ülesse äratasid seekord
meid mööda sõitvad autod, me ju ööbisime kiirtee ääres. GPS on reisil asendamatu abivahend, kui peab tunnistama, et me soovime teda suht tihti ratta alla panna.
Küll ta ei saa sateliite seadistatud, siis ei suuda sihtkohta arvutada, üldiselt on temaga pidevalt probleemid, kui ilma oleks veel raskem. Samas on meil
autos olemas sisseehitatud GPS, aga see on kohati veel hullem. Kõige lihtsam on reisil kasutada paberkandjal kaarti, siis ei eksi nagu tuleb hiljem välja.
Kommentaarid
Postita kommentaar