01.02.2016

Head uut ja õnnelikku uut aastat! Hommikul võiks alati kauem magada. Millegipärast on tavaks saanud, et aasta esimene päev on selline uimane ja teha ei taha midagi. Nii saigi jälle telekat vaadatud ja söödud. Söömise peaks maha jätma või, siis peab varsti ukseauke suurendama hakkama. Uni tuli vägisi peale ja nii me Peetriga siesta tegime ja lapsed jätkuvalt telekat vaatasid. Mulle tundub, et vaheajal on seda telekat liiga palju juba vaadatud. Õhtul läks Peeter lastega õue ja mina jäin üksinda koju. Ma saan piisavalt küla peale jalutada ja mängukatel olla. Mul võib aastas ometi üks mänguka vaba päev olla. Selle asemel tegin süüa ja pesin pesu. Ei saa ju päris laisk ka olla, muidu olen veel terve aasta laisk.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.