29.12.2013

Täna hommikul leidsid lapsed lõpuks päkapikusokid ülesse ja olid neist vaimustatud. Eriti suurt rõõmu tegid maiustused, mi solid sokki sisse pandud. Tegin neile selgeks, et päkapikud tõid sokid tagasi ja selleks korraks on nende käimised läbi. Kas nad minu juttu uskuma ka jäid seda ma veel ei tea. Kuna on pühapäev hommik ja selle aasta viimane, siis läksime nagu ikka turule. Enne kohale jõudmist nägime, et teepeal on ummik, esimene mõte oli, et ilusa ilma puhul lähevad kõik turule. Hetk hiljem nägime teeääres seismas tuletõrje-ja kiirabiautosid. Selge mingi õnnetus on juhtund ja selle peale ei oska keegi enam sõita. Õnnetuskohast möödudes on vaja kõigil seisma jääda javaadata, mis juhtus. Lisaks tuli meie tagant sireenide huilates veel üks kiirabi. Peeter tõmbas autoga teeserva, et kiirabi mööda lasta, aga kohalikel võttis selleni jõudmine rohkem aega. Üks hetk õnnestus meil mööda saada avarii teinud autodest. Seda, mis täpselt juhtus me ei tea, aga üks auto oli pargitud äärekivisse ja õhkpadajad olid lahti. Kuna sinna parkla poole, kuhu me tavaliselt pargime läks paju autosid, siis otsustasime kasutusele võtta uue plaani ja minna teise kohta. Tuleb tõdeda, et parklasse jõudes saime kohe koha ja olime ise rahul. Turul oli täna päris palju tehtud sooduspakkumisi ja rahvas ostis kottide kaupa asju kokku. Ostsime lastele uued pluusid, kuna neid läheb ikka vaja ja hind oli sobiv. Muidugi ei saanud koju tulla ilma puuviljade ostmiseta. Kuna kell läks liigagi kiirelt, siis tulime koju, sest Peeter peab peagi tööle minema. Enne oli veel vaja süüa ja Peetrile asjad kaasa panna. Viisime Peetri tööle ja tulime ise koju tagasi. Enne väljaminekut ütlesin lastele, et tagasi tulles peavad nad oma tuba koristama hakkama. Seetähendab, et mänguasjade kastid tuleb tühjaks kallata ja sealt ülearused asjad välja jätta. Nimelt leiab mänguasja kastidest peale riiete, kommipabereid, piparkooke, kive, katkiseid pliiatseid-pabereid. Koju jõudes võttis Marlen kätte ja kallas kastid umber. Terve tuba oli nagu ikka asju täis ja tagasi ei tahtnud kumbki asju panema hakkata. Gregor arvas, et tema tahab mängida ja koristamine teda ei huvita. Ja üldse arvasid nad, et mina pean neid aitama, miks peavad nemad üksinda koristama. Mina tegin kõigepealt nende sahtlid korda ja hiljem korjasin prügi kokku ja aitasin asju kasti panna. Lapsed tüdinesid asjade tagasi panemisest ära ja hakkasid oma toas mängima. Mina ei pidanud vajalikuks üksinda koristada ja tulin nende toast ära. Mingi aeg tegi Marlen Gregorile selgeks, et asjad tuleb ära panna ja, siis äkki saab preemiaks telekat vaadata. Niisiis pani Marlen oma asjad ära, aga Gregoril jäid osad vedelema. Tulid nemad rõõmsalt mulle oma tulemustest rääkima. Küsisin Gregori käest kas ta hakkab koristama, tema keeldus. Mina vastasin talle selle peal, et kõik mis vedeleb läheb prügikasti. Gregor ei teinud sellest välja ja ma läksin asju kokku koristama. Maas vedelesid pliiatsid, mis ma panin sahtlisse ja mõned mänguasjad, mis läksid kasti. Ära visata sain ma kivid, teokarbid ja mõned pabreid. Poleks ma ise koristama läinud, siis nemad oleks need asjad alles jätnud. Preemiaks nad telekat ei saanud, vaid Marlen hakkas lugema ja pärast kirjutama. Tegin Marlenile selgeks, et preemiat st telekat saab, kui ta harjutab lugemist ja kirjutamist. Ma ei tea veel, kui kaua see toimib, aga täna sai Marlen sellest aru. Peale õhtusööki said nad vaadata multikaid. Peeter sõitis sellel ajal Madriidi poole ja ütles, et seekord anti talle eriti nõme auto.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.