29.11.2013

Kell oli pool viis hommikul, kui Peeter tagasi koju jõudis ja enne kella ühtteist ei lähe ta kuhugile. Tööjuures võiksid ülemused ükskord õpida selgeks arvutamise. Nende arvates oleks pidanud Peeter tagasi jõudma kaks tundi varem. Kusjuures sõida kuidas tahad, aga nii kiiresti ei jõua, lisaks tuli Peetri teha veel 45 minutit pausi. Välitmaks ülemuse hommikust enne kukke ja koitu helistamist pani Peeter telefoonid hääletu peale. Meie lastega ärkasime enne kella ülesse ja köögis olles panime tähele, et ülemuse helistab Peetrile. Kell oli selleks ajaks veerand üheksa hommikul. Me ei lasknud ennast telefonist segada ja tegime iga hommikused toimetused ära. Peagi viisin lapsed kooli ja seejärel käisin autot tankimas. Juba eile linnast tulles hakkas tuli põlema, aga meil ei olnud aega tankima minna. Õhtul läks Peeter tööle ja ikka jäi tankimata ja hommikul ta ka ei läinud. Vältimaks seda, et Peeter täna hommikul tööle ei jõua käisin mina ja tankisin autot. Koju tulles panin tähele, et Peetri telefonid jälle kord helisevad. Tegin Peetrile hommikusöögi valmis ja läksin teda äratama. Peeter helistas ülemusele tagasi ja see teatas, et kiiresti baasi. Peeter sõi ja läks ja sai veel tunnikes baasis olla, kuni sai auto tangitud. Peeter küsis, kuhu kohta ta laadima läheb ja sai selle peale vastuseks, et Valensiasse jõudes helista ja vaatame kuhu lähed. Eriti tore, saadame auto teele, aga ise ei tea kuhu. Mina tegelesin nagu ikka kodustetöödega ja ootasin, et lapsed tuleks koju ja paneksid oma asjad ära. Ma olen nimelt loobunud nende voodialuste koristamisest ja Marleni riiete kokku korjamisest. Olime natukene aega peale kooli mängukal ja tuppa tulles ütlesin lastele, et nad peavad koristama hakkama. Marlen hakkas kohe vastu, et miks tema peab koristama, kuna Gregor on korralikum, siis tema vastu ei vaielnud. Gregori voodi all olid mõned mänguasjad, mis ta kokku korjas ja kasti ära pani. Marlenil see eest oli aega küll, kuni ma lubasn pürgikoti võtta ja tema asjad ära visata. Natukene läks mööda ja Marlen sai mänguasjad kokku, oma riided tõstis ta voodi peale. Ma ei tea kas ta lootis, et ma ei pane tähele või midagi mud. Läks mood üle tunni aja ja, kui ma ütlesin Marlenile, et ta ei saa trenni, kui riided pole kapis. Natukene vingumist ja lõpuks sai Marlen oma asjad kokku pandud ja ärapandud. Selleks ajaks oli kell nii palju, et tuli hakata kooli minema. Seisime Gregori ukse taga, kui ühel tüdrukul oli järsku nina verine. Tema ema tuli jooksuga ja ma andsin talle paberit, et saaks nina puhtaks teha. Seejärel tekkis küsimus, kuidas see juhtus ja kes tegi. Läksin Gregori käest uurima ja ilmnes, et tüdruk lõi teda tagumiku peale ja tiris mütsi. Ja selle peale Gregor lõi teda vastu nina!!! Appi, Gregor ei ole enne niimoodi teinud, ma ei saa aru, miks ta pidi nii tegema. Ema pesi tüdrukul näo puhtaks ja tegi riided puhtaks ja lapsed läksid inglise keele tundi. Mina ütlesin Gregorile, et ta peab tüdruku ees vabandama ja inglise keele õpetaja pida rääkima juhtunust temaga. Mina läksin ema juurde ja vabandasin tema ees Gregori käitumise pärast. Ema oli vana rahu ise ja ütles, et ära muretse, et selliseid asju ikka juhtub ja neist ei tasu välja teha. Tundub, et kõige rohkem ehmatasingi mina kogu selle olukorra peale. Kuna kooli juures ei olnud midagi teha, siis tulin vahepeal koju, et peagi tagasi kooli minna. Gregor tuli mulle koolis jooksuga vastu, nagu ikka ja teatas, et tal tuli hammas ära. Gregor tegi suu lahti ja näitas, et ülevalt tuli esimene hammas ära. Seega Gregoril on täna tegude rohkem päev olnud, kõigepealt kakles ja nüüd jäi hambast ilma. Peale kooli olime mängukal, kus oli taaskord palju lapsi, kuni Marlen läks rütmik tundi. Meie Gregoriga tulime koju ja panime ära tulnud hamba hambaraamatusse. Lisaks tahtis Gregor mcqueeni laulu kuulata ja ma panin talle selle. Enne Marlenile järgi minemist panin liha-kartulid ahju. Marlen ütles, et nad tantsid ja tegid erinevaid harjutusi ja talle meeldis. Kodus sõime vaatasime filmi, Marlen tegi koolitöid. Peeter sai kohad teada, kus ta peab laadima j nagu alati puudusid aadressid. Kuna logistik nagu ikka ei vastanud telefonile, siis helistas Peeter sinna firmasse, kes laadima saatis ja sai aadressid. Esimeses kohas sai laetud ja teises kohas öeldi, et tuleb ca 3 tundi oodata või homme tulla. Ja öeldi juurde, et firmat hoiatati, et läheb aega. Peeter saigi seal üle kolme tunni oodata ja, siis oli tal vaja veel ühte kohta minna. Paraku oli seal tööpäev läbi ja logistik ei tahtnud-viitsinud helistada ja seletada neile olukorda. Logistik saatis Peetrile sõnumi, et laetakse homme hommikul ja ööbimiskoha. Niisiis Peeter täna õhtul koju ei jõua, läks ta ju kiirele laadimisele. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.