17.06.2013

Kell hakkas ka liiga vara helisema, aga polnud valikut ja tuli ärgata. Tegin söögi ja pakkisin asjad, saatsin Peetri ära ja läksi uuesti voodisse. Natukene aega vist isegi magasin ja, siis oli juba aeg lapsi kooli saatma hakata ja minul tuli minna keeletundi Peale seda läksin linna politseisse pabereid tegema, kusjuures minnes lootsin, et ma saan nad tehtud. Uksest sisse minnes nägi, et sama teenindaja on, kes Peetrile tegi ja minu enesekindlus kasvas...natukene. Mõned numbrid enne mind võttis ja koti ja läks lihtsalt minema. Tema asemele tuli kõige nõmedad teenindaja üldse, kes seal on. Vaatas tema minu pabereid ja loopisin neid laua peal, jõudes sünnitõenditeni hakkas ta mulle juba seletama, et need ei kõlba. Mina võtsin saatkonna kirja välja, tema luges, nõustus sellega ja oh imet tegi sellest koopia, kusjuures mul oli koopia olemas. Kuna sellega ta mind enam minema ei saanud saata, siis otsis ta järgmise põhjuse ja selle ta ka leidis. Nimelt ütles ta, et mul peab olema sotsiaalkindlustusenumber ja muidu ei saa teha, lisaks peavad olema kõigi dokumendid pandud erinevatesse virnadesse. Ei ole mõtet küsidagi, kas ma oleks tahtnud talle virutada, ag apolitsesi ei ole vist eriti mõistlik seda teha. Tulin sealt tulema ja tuju oli eesti keele öeldes s..t. Kodus saatsin saatkonda kirja ja kurtsin oma kurba saatust. Peagi sain sealt vastuse, et eri piirkondades kehtivad erinevad reeglid ja nemad ei oska täpsemalt mind aidata. Soovitati sotsnumber hankida ja sellepeale mulle meenus, et me käisime sotsis ja me saime vaja minevate paberite nimekirja.  Eks ma pean mingi päev jälle sinna minema ja ennast alandada laskma, kuna ma ei oska keelt. Pärast käisin koolis Marleni arenguvestlusel, kus teda üldiselt kiideti. Suurimaks probleemiks on hetkel kirjutamine ja lugemine ja seda peame hakkama suvel hoolega harjutama. Soovitati veel üks õpik ka osta, kus on tähed ja numbrid ja erinevad sõnad sees, mille kirjutamist saab harjutada. Õhtul jõudis Peeter ka tagasi, ta käis täna üksinda konnas laadimas, M läks teise autoga. Igatahes sai ta koorma mahaantud ja uue peale ka võetud ja jõudis ilusti tööjuurde tagasi, kus järgmine juht juba koormat ootas. Hetkel me veel ei teagi, millal ta homme minema läheb või mis üldse edasi saab.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.