02.06.2014

Esmaspäeva hommik ja seega tuli kella peale ärgata. Lapsed hakkasid sööma, mina panin neile söögid-joogid kaasa. Kasutasin ära juhust, et mul oli hetk aega ja panin pesumasinasse ja masina tööle. Marlen võttis kapist dressipluusi ja teatas, et ta ei saa kooli oma panna, kuna see on pesus. Kuna ma just panin pesumasinasse, siis ma nägin, mis seal on ja mida ei ole. Ütlesin Marleni, et pesus seda ei ole ja otsigu mujalt. Marlen vaatas mulle nõutult otsa, et kus kohast ma seda otsia pean. Kapist ta vaatas ja seal ei olnud, mille peale mina soovitasin voodi alla vaadata. Tihti peale on Marleni asjad voodi alla ja sealt tuli ka täna kadunud riideese välja. Teatasin lastele, et lõuna ajal hakkame mänguasjade kaste koristama ja voodialuseid. Ega ma selle jutuga pluss punkte ei teeninud. Viisin lapsed kooli ja tuli koju koristama. Ma ei ole neljapäevast saadik koristanud ja peab tõdema, et paras segadus valitses. Kuid ma olen koristamist mõndaaega harjutanud ja pikapeale said asjad omade kohtade peale ja toad puhtaks. Oh, kui hea oli seda kõik vaadata. Paraku jagus seda rõõmu, kuniks lapsed koju tulid. Tuletasin neile meelde, et me hakkame nende toas koristama ja sellele järgnes nagu ikka protest. Mina ei lasknud ennast sellest segada ja keerasin kastid põrandale ringi. Ütlesin, kui nad ei tule mulle appi, siis viin asjad kohe ja kõik prügikasti. Lisaks lubasin hea töö eest neid magustoiduga premeerida. Meie Gregoriga hakkasime tööle ja Marlen ajas oma jonni, nagu ikka. Kuid me ei teinud temast välja ja ta hakkas tööle. Ei läinudki kaua mööda, kui asjad olid kastis, praht prügikastis ja põrand puhtaks tehtud. Peale seda oli aeg lõunat süüa ja preemiaks vaatasime filmi. Marlen koduseidtöid koju ei saanud ja seega sellega ei pidanud tegelema. Tänase päeva suur sündmuseks võib nimetada teadet, et kuningas astub tagasi. Kohalik uudiste kanal on alates teate tulemisest saadik terve päeva antud teemal rääkinud. Näidatud on kuninga ametisse nimetamise videot, kuningat koos lastega, erinevate ürituste videosid. Reporterid on teinud intervjuusid tänaval inimestega, kõik võimalikud tähtsad tegelased avaldavad oma arvamust. Ma tean, et hispaanlased on ammu oodanud kuninga tagasi astumist, aga et sellest nii suur sündmus tuleb selle peale ma ei oleks tulnud. Kuigi jah, eks ta ole palju aastaid valitsenud ja üldsegi on see hetkel teema number üks. Rahvale tuleb pakkuda seda, mis neile hetke huvi pakub. Gregor läks peale kooli klubisse ja täna peaks tal olema viimane kord. Järgmisest nädalast hakkab koolis teine graafik ja minu teada jäävad ringid ära. Meie Marleniga olime mängukal ja hiljem tuli Gregor ka sinna. Marlen küsis kas nad võivad kommi ostma minna ja näitas, et tal on raha. Küsisin, kus kohast ta raha sai ja vastuseks oli, et leidis. Mina tahtsin ikka teada, kus kohast saab raha leida, ma läheks ja otsiks ise ka sealt. Ei saanud ma eriti targemaks tema jutust, aga ma tean kus kohast ta raha “leidis”. Lubasin neil poodi minna ja nad ei lasknud seda endale mitu korda öelda. Kommide asemel ostsid nad hoopis kartulikrõpsu, ühed ebatervislikud asjad mõelamad. Kuid vahel harva võib. Nad pakkusid isegi mulle. Tuppa tulime nagu ikka hilja ja peale söömise ja pesemise polnudki vaja muud teha. Peeter jõudis koju peale seda, kui lapsed olid magama läinud. Konnade juures läks hästi ja koorem on siin mahaantud. Homme läheb auto ilma Peetrita konna ja, mis peale seda saab ei ole veel teada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Natuke nalja.