24.06.2014

Paugutamine kestis edasi ja see segas minu und. Ärkasin korduvalt arvates, et me oleme sisse maganud. Lõpuks hakkas kell mängima ja oli aeg ärgata. Hommiku kohvi ja söök Peetrile ja peale seda läks Peeter tööle. Peeter peab enne minekut veel auto tankima ja alused peale laadima, mis võtab natukene aega. Selleks ajaks, kui ma voodisse tagasi läksin kädistasid linnud akna taga. Ja nagu nendest oleks veel vähe olnud, siis jätkus paugutamine. Katsu siis sellistes tingimustes magada, akent ei saanud kinni panna muidu oleks toas umbseks läinud. Kuid elame üle ja peagi lõppeb see paugutamine ära. Gregor oli nagu ikka esimene kes ärkas ja mina tõusin koos temaga ülesse. Peale hommikusööki oli aeg koristama hakata. Ma juba eile rääkisin lastele, et isa läheb hommikul tööle ja meie hakkame koristama. Laste ülesandeks jäi nende tubade korda tegemine st. nad pidid oma asjad ära panema. Gregor sai sellest aru ja tegi minu ütluste järgi oma toa korda. Nagu arvata oligi, siis Marleniga nii lihtsalt ei läinud. Tema pani oma asjad laua alla hunnikutesse ja arvas, et nii peabki olema. Mina tegin talle selgeks, et mul on vaja sealt tolmupühkida ja tõstsin asjad põrandale. Terve igavik hiljem sai Marlen oma asjad ilusti ära pandud, kui vingumist jagus tal veel kauaks. Küll oli hea, kui toad sai korda ja põrandal ei jäänud midagi jala alla. Lapsed hakkasid lõunat sööma ja Peeter jõudis samaks ajaks koju. Ilmnes, et ta oleks juba mitu tundi tagasi pidanud tulema. Peeter andis koorma maha ja sai peale laadimis koha teada ja hakkas sinna sõitma. Poole tee peal sai ta korralduse kohe seisma jääda. Peeter ise naeris, et oleks pidanud keset kiirteed seisma jääma, kuna korraldus oli kohe seisma jääda. Vahepeal oli laadimiskohta muudetud ja Peetril tuli barstu tagasi sõita. Seal käidud koorem peal lubati tal baasi tulla. Koju jõudes tegi Peeter avastuse, et ta unustas oma kaardi autosse ja peale sööki läksime baasi tagasi. Sinna jõudes vaatas Peeter, et ta võttis toodud koorma paberid kaasa koju, mida juba otsiti. Igatahes sai ta paberid antud ja kaardi kätte ja võisime sealt ära tulla. Väljas oli ilm pilves ja me sõitsime mööda lähedal asuvaid külasid ringi, äkki näeme midagi huvitavat. Midagi huvitavat silma ei jäänud, kui väljaarvata see, et vihma hakkas sadama. Seega ei olnud meil kuhugile kiiret, sest basseini nagu nii ei saa minna. Tulime lõpuks koju ja mul tuli mõte teha kreemisaiu, panin taina kerkima ja tegin kreemi valmis. Esimene plaaditäis saiu sai kiirelt otsa, saiad ei jõudnud isegi ära jahtuda. Ülejäänud õhtu veetsime toas, sest vihma sadas jätkuvalt. Vaatasime jalgpalli ja sõime saia. Peeter läks siestale, sest mine tea äkki peab hommikul tööle minema või õigemini öösel. Lapsed läksid magama ja mulle meenus, et ma pean hommikul kooli õpetajatega rääkima minema, peaaegu oleksin unustanud. Peeter tõusis ülesse ja ütles, et talle ei ole keegi korraldust andnud tööle minekuks.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.